hunnect

Interesting findings of our 2016 Client Satisfaction Survey

English

Let’s be honest. People do not like client satisfaction surveys because, no matter how short the survey is, they feel like the seller is wasting their time with a past transaction concerning a product or service they have already purchased. And so those who are conducting the survey are trying to “bribe” the time-conscious client with gifts and giveaways in order to get their precious reply. But why do service providers consider these surveys so important? The answer is easy.

2016-os ügyfél-elégedettségi felmérésünk érdekességei

Hungarian

Valljuk be, amikor az ügyféloldalon állunk, nem szeretjük az elégedettségi felméréseket, mert úgy érezzünk, a már megvásárolt terméket vagy szolgáltatást kínáló eladó az időnket rabolja egy múltbéli tranzakcióval kapcsolatban – bármennyire rövid legyen is a felmérés. A kérdezők így aztán különféle ajándékokkal próbálják „lekenyerezni” a drága idejét féltő ügyfelet a részvétel érdekében. De vajon miért tartják olyan fontosnak a szolgáltatók ezeket a felméréseket?

Az arc a Hunnect-logók mögött – bemutatjuk Tölgyesi Évát

Hungarian

Szemfüles levelezőpartnereink – alvállalkozók és ügyfelek – észrevehették már az e-mailjeink aláírásában megjelenő, időről időre változó egyedi logókat. Legújabb blogbejegyzésünkben Tölgyesi Évát, a Life Sciences üzletágunk vezetőjét kérdezzük (nem is annyira) titkos szenvedélyéről, az egyedi logók megalkotásáról, illetve más hobbijairól is...

Subscribe to RSS - hunnect
Azonnali elérhetőség
Tel:
(+36) 62 950 222
Email:
mail@hunnect.hu